والله مشتاقين .....
دوماً التسجيلات القديمة بتلقى فيها نكهة ماعادية تشكر كتير ود عثمان يافردة |
اقتباس:
و فعلا سمح الغنا فى خشم سيدو تحاايا... |
| الساعة الآن 06:32 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.