صفحة 3 من 3
«
First
<
2
3
عرض 40 مشاركات من هذا الموضوع لكل صفحة
سودانيات .. تواصل ومحبة
(
http://www.sudanyat.org/vb/index.php
)
-
منتـــــــــدى الحـــــوار
(
http://www.sudanyat.org/vb/forumdisplay.php?f=2
)
- -
قادر الله الطيارة الماليزية ناسا حيين وما عند الجن الأحمر..
(
http://www.sudanyat.org/vb/showthread.php?t=29736
)
عادل البراري
16-04-2014 06:56 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رأفت ميلاد (المشاركة 576919)
بس أنت كتلت قلبى بالبرارى دى أصلنا جيران محطة سبعة ونص أمتداد ناصر
يا مراحب بيك رأفت
كنت مجاور ناس المليجي ولا عثمان عباس حاكم تكون جنب ناس حسن حبه
الساعة الآن
07:11 PM
.
صفحة 3 من 3
«
First
<
2
3
عرض 40 مشاركات من هذا الموضوع لكل صفحة
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.