اقتباس:
.. روفي الجميل .. ما تقوم به ايات .. تواصل اجيال .. .. كل الحب .. |
اقتباس:
الجائزه قضّيم و تبلدى و اقاشي ياا عمك...:) |
اقتباس:
|
اقتباس:
معزومين و كدا...:) |
اقتباس:
ما جابت ليك الامانة .. |
اقتباس:
:rolleyes: حسادةً تولدك البنات (الله يسترنا من الجندر:D) |
[QUOTE=سيد احمد محمد علي المامون;513215].. روفي الجميل
.. ما تقوم به ايات .. تواصل اجيال .. .. كل الحب ..[/QUOT وشهد لي شاهد من أهل المؤانسة ..:D فعلاً ..هي مسألة شغف بماهو قديم ماأكتر |
اقتباس:
|
اقتباس:
ههههه نمرة (2) دي حليها انتي مادام بقى فيها قضيم وتبلدي |
| الساعة الآن 07:53 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.