أغـــــانى البنات - مالها وما عليها
لاغنيات البنات او السباتة كما يطلق عليها
|
[align=center]نقول واحد
[rams]http://www.sudanyat.org/upload/uploads/3ayana.mp3[/rams] بنات امدرمان-عيانه[/align] |
[align=center][rams]http://www.sudanyat.org/upload/uploads/al3azeez.mp3[/rams]
العزيز نارو حيه[/align] |
عليكم الله بمبري الفي حنك الفنانة ده ما تشيلو عشان اشيل معاها
بوست جميل يا ستهم وبنات حواء بيسند البوست ده موش بس النجرب صندوق الصفيح ده ونجيك:D:D:D |
| الساعة الآن 06:52 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.