07-03-2009, 09:34 AM
|
#[10]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالعزيز عبدالله
ولكن بهذه الطريقة كأننا اتسنجدنا براجل الجيران علشان يحمي اسرتنا من زوار الليل.....
|
أبو عمر الحبيب
بالله عليك مش كويس لقينا لينا جيران يحمو أسرنا وإحنا، إنقفلنا في السجون وإتشردنا في الكون ولا كمان المصيبة أنه أسرنا الترملت..
كتر خيرهم الجيران أبان قلوبن حيا..
وديك ناس ضررضري طرأباي
بيتجيهم الطاويا حبالها
مودة ليك ومجبة كتيييرة
وليهم ؟؟
الله لا غزآ فيهو بركة، عديمي الرحمة
|
|
|
|
|