09-03-2009, 12:44 AM
|
#[13]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هاشم طـه
شكراً يا نبيل .. وليتني كنت أعرف موعد تكريمها لقاتلت من أجل الوصول ..
يعني مع نشاطـك ده يا ريـت لو تبرنا في سودانيات بسبق أحياناً
مع عظيم ودي
|
الأخ هاشم طه
ياريت كنت شرفتنا .
لك المودة
|
|
|
|