الموضوع
:
الحالم سبانا...
عرض مشاركة واحدة
17-04-2009, 11:52 AM
#[
5
]
رأفت ميلاد
:: كــاتب نشــط::
[align=right]
عسوم يا رايق
لقيتك حسك عالى شديد .. لو سمعت "الذكريات" بصوت الكابلى فى قعدة رواقة حاجة روعة .. عندى فى شريط متهالك تم ترميمه .. بس سماعها داير ليه طقوس وهداوة بال ..
شكرآ على المتعة ياخ
مشتاقين كتير
[/align]
التوقيع:
رأفت ميلاد
سـنمضى فى هذا الدرب مهما كان الثمن
الشـهيد سـليمان ميلاد
رأفت ميلاد
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى رأفت ميلاد
زيارة موقع رأفت ميلاد المفضل
البحث عن المشاركات التي كتبها رأفت ميلاد