18-04-2009, 05:29 PM
|
#[12]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منال
تعظيم سلام لعادل و لاصحابك كمان
غنا الذهبى المدفون جواااا الاعماق
عربى ساحر كمنجة ورفيقه محمدية و الحس الندى و الشغل النضيف
امتعتنا ياخى
|
السلام يغريكي يالزينة 
هي بالفعل أغنية تحلق بالمرء بعييييدا...
مرحبا بك يامنال ...والعهد بك تحلقين دوما في فضاءات الجمال
مودتي وتقديري
|
|
|
|
|