عرض مشاركة واحدة
قديم 01-07-2009, 04:02 AM   #[16]
المليجي
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية المليجي
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تحفة حوا مشاهدة المشاركة
فايقة ازيك
ما أعتقد القلب بيشيل أكتر من واحد أو واحدة والباقي بيكون تمثيل
والطرفين نساء ورجال بيتساوو في كدا
بعدين وجود مثل أو اتنين ما معناها التعميم
ويابخت من اتزوج من الحبيب الأول ساعتا ما أظن يفتش لي حبيب تاني
والله تحفه بتقول كلام زي الفل






تحياتي يا فايقه



التوقيع: يـا واضـحة عـيونك خــشت
دوني حـــــبال الـصـــــــدفة
لمت كـــل مســـاحة الــكلمة
وهبشت فيني الحتة النضفة

(الهادي ابوبكر)
المليجي غير متصل   رد مع اقتباس