01-07-2009, 04:02 AM
|
#[16]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تحفة حوا
فايقة ازيك
ما أعتقد القلب بيشيل أكتر من واحد أو واحدة والباقي بيكون تمثيل
والطرفين نساء ورجال بيتساوو في كدا
بعدين وجود مثل أو اتنين ما معناها التعميم
ويابخت من اتزوج من الحبيب الأول ساعتا ما أظن يفتش لي حبيب تاني
|
والله تحفه بتقول كلام زي الفل 
تحياتي يا فايقه
|
|
|
|
|