[QUOTE=خالد الحاج;168032]
أغنية جمعت إثنين من أعظم مغنيي الكنتري ميوزك :
Kenny Rogers/Dolly Parton
[align=center][
دي نكتها من وين ياخال..الحاجات دي بتعذبنا احنا العاصرنا الستينات وبتخللي الزول يتحسر علي شبابو..بس للأسف الأغنية بتقطع بعد دقيقة و25 ثانية