04-04-2010, 03:34 AM
|
#[3086]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wadosman
[align=center] بالله يا جماعه ابو على دا مخصوص لناس وكاله البلح
رأفت و فتحى...
[/align]
|
سلام يا حبوب، و الليلة
جايب لينا غناء المثقفين ،،
الرحمة لامير العود استاذنا حسن عطية ..
مالك ما ظهرت في مزن بيتش ؟؟
فردة كعب منك و كدا ..
|
|
|
|
|