عرض مشاركة واحدة
قديم 04-04-2010, 09:11 PM   #[3089]
حافظ اسماعيل احمد
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wadosman مشاهدة المشاركة
البوست مالو بقى زى سواكن....

يادكتور عليكم السلام بث مساءك خير ما ظهرت
ياعمي سوكن كسروا الطليان في الحرب العالمية التانية
الناس كلها متصلة وما بتشارك وفي نس بتفرج من برة والله لما الشبكة
كان مليت ليك بوستات دي مشكلات
استني شوية بجوك بس عملين يتعزز الليمون



حافظ اسماعيل احمد غير متصل   رد مع اقتباس