03-09-2010, 07:39 PM
|
#[4952]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Wad Elbeck
[align=center]لنفض الغبار من الذاكره[/align]
[align=center]
الأخت ندى القوصى[/align]
|
ود البيك سلام الشكر اجزله وللاخت احر التعازى ..... ما لازم تكون حلبيه لانه اخوها د.عبد الحميد ده حلببببببببببببى !!
|
|
|
|
|