عرض مشاركة واحدة
قديم 03-09-2010, 07:39 PM   #[4952]
Mohamed Ahmed Haroun
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Wad Elbeck مشاهدة المشاركة

[align=center]لنفض الغبار من الذاكره[/align]

[align=center]
الأخت ندى القوصى
[/align]
ود البيك سلام الشكر اجزله وللاخت احر التعازى ..... ما لازم تكون حلبيه لانه اخوها د.عبد الحميد ده حلببببببببببببى !!



Mohamed Ahmed Haroun غير متصل   رد مع اقتباس