الموضوع
:
ده بُكا في الزوله دي .........
عرض مشاركة واحدة
19-09-2010, 09:29 AM
#[
19
]
جانيت
:: كــاتب نشــط::
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناصر يوسف
أكتر من كِدَه ؟؟؟
أحيييييييييييي
واااااااااااااي
انت يا ناصر بي جدك
ده بكا صحي وبي مخاخيتو كمان
التوقيع:
عشان القاك
جانيت
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن المشاركات التي كتبها جانيت