19-09-2010, 09:36 AM
|
#[22]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جانيت
انت يا ناصر بي جدك
ده بكا صحي وبي مخاخيتو كمان 
|
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآي ..
مُستغغغغغغغغرِبَه يا بتنا ..
ولا مُندهههههههههههههشَة
ولا مِن جوبا ؟؟
وللا من أمبادِر
ولا من وين ؟؟
كيفك ؟؟
مُشتاقين يعلم الله
|
|
|
|
|