الموضوع
:
أغـــــانى البنات - مالها وما عليها
عرض مشاركة واحدة
25-09-2010, 11:38 AM
#[
4
]
جانيت
:: كــاتب نشــط::
عليكم الله بمبري الفي حنك الفنانة ده ما تشيلو عشان اشيل معاها
بوست جميل يا ستهم
وبنات حواء بيسند البوست ده موش بس النجرب صندوق الصفيح ده ونجيك
التوقيع:
عشان القاك
جانيت
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن المشاركات التي كتبها جانيت