13-10-2010, 08:34 PM
|
#[11]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جيجي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدور التركي
جيجي
اسمعي كلام أختك بدور
وإطلي من الموضوع
لساتك بريئة..
لا انا مابرئة يابرئة انتي
انتي بس خليك بعيد لانه لو جيناللفرز بتتعبي معاي
|
انتي ناوية تتعبيني
أهون عليك
لكن لقيتك شرانية 
ليه؟
|
|
|
|
|