الموضوع
:
افراح سودانيات : يا شباب معزومين عقد قراني يوم الجمعه القادمه
عرض مشاركة واحدة
26-10-2010, 07:27 AM
#[
18
]
جانيت
:: كــاتب نشــط::
الف الف مبروك الفطن الوسيم
ربنا يتمم علي خير
واكيد حضور يوم الجمعه لكن مش العقد ده حق الرجال بث
غايتو انا وسمرا جايين نظام احسبونا مع الرجال ما فارقة كتير
التوقيع:
عشان القاك
جانيت
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن المشاركات التي كتبها جانيت