عرض مشاركة واحدة
قديم 16-11-2010, 03:30 PM   #[5]
المليجي
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية المليجي
 
افتراضي

نيبو وكل حبايبنا في سودانيات كل عام وانتم بخير وبصحه وسعاده وربنا يحقق امانيكم



التوقيع: يـا واضـحة عـيونك خــشت
دوني حـــــبال الـصـــــــدفة
لمت كـــل مســـاحة الــكلمة
وهبشت فيني الحتة النضفة

(الهادي ابوبكر)
المليجي غير متصل   رد مع اقتباس