اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق صديق كانديك
مرحب بيك قلم ( يتش عين الضلام بالضؤ ..)
شكرا الدقيقة 30
تحياتي
كانديك
وحدنا علي الارصفة نقضم " الساندوتش " وتتنفس اقدامنا نهارا بحثا عن نجمة السعد بين جلبة الباعة المتجولون وباعة الكتب القديمة والساسة واغنيات مصطفى سيد احمد و ....
ونتلاقي