اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تماضر حمزة
وأمطرت تلك الأحاديث رغم الغياب
فنزلت حضوراً امتلأ به الفراغ حتّى زاحمني وجودك
بله ياخ تشكرات على القراءة وطيّب الكلام
مع المحبّة أكيد
|
مش عارف ليه ردك ساقني لتمام التلاوي ونصه الفارع (منزل مزدحم بالغائبين)
سأتيك به في القريب