الموضوع
:
المتواجدون الآن بالمنتدى ... ساهرووووون
عرض مشاركة واحدة
10-05-2011, 11:28 AM
#[
11
]
احمد زين
:: كــاتب نشــط::
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق كاشف
دكتور دي هدية
صلحناها ليك ورشحت تمام
بس المرة الجاية بتدفع
[rams]http://www.sudanyat.org/upload/uploads/kawakbalsama.mp3[/rams]
التوقيع:
[frame="7 80"]
يا حلاة العشرة وكتين تبقي صح صح
[/frame]
احمد زين
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى احمد زين
البحث عن المشاركات التي كتبها احمد زين