24-05-2011, 02:09 PM
|
#[16]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رأفت ميلاد
يا جماعة دى حاجة داخلية .. أمشوا الخاص أو أرجعوا مجلسكم ..
لكن أعتقد بعد إعلان عزيز الموضوع أتحسم ومافى مراجة .. تبقى نقة ساكت بين الأعضاء .. الخاص أولى بيكم وما تدوشوا القراء
|
[justify]معليش يا رأفت
عايزين الموضوع دا ينتهي هنا لأنها ليست المرة الأولى لـ عبد العزيز، وحتى تكون المرة الأخيرة نطالب باعتذار صريح ونفي لكل عدم (التناغم) المرفوع على أسنة حروف عبد العزيز[/justify]
|
|
|
|
|