اقتباس:
|
الطبيعى ياالجيلى إن تنتقد تصرفه ولا تأخذك العزة ولكن كثيرا تتخذ موقف خالف تعرف
|
انت الطبيعى دا بتقرروا عنى أنا؟
انت يامواطن سوى الطبيعى الليلك , وأنا بسوى الطبيعى الليلى..
والله عفارم عليك ,
عليك الله المرة الجاية صلَب لى الطبيعى عشان أفرزوا من الماطبيعى ,
تلحقنا وتنجدنا يانبيل راجل لندن...
العرفة فى الحياة بتدور الرأى البتدَور فى الرأس لمن الفكرة تبقى فى مراق روحا , وماهو الرأى البجدعوهو بلا عرفة ولاساقين..
العرفة بتدور الصبر وزاد معرفى , وعين تبصر الأشياء, فتراها,
لاقلبآ يلمح الماء فى شاردة أى كونفلكت , ويمضى نحوه وهو السراب بعينه..