24-08-2012, 11:48 PM
|
#[10]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام ديدي
او سرقه فكره من
جانب آخر او عنتريه يكبها احدهم هنا و يتخارج و يقول انا عارف انا عالم بشواهد الامور...وهو لا يعلم او يفقه لماذا كبيت بوست هنا ...
|
الاخ هشام ....
يااااخ كل سنه وانت طيب
...
!!!!!!!!!!!!!!
لى عوده ان شاء الله.....
انا هسه ماشى المزرعة السعيدة ..وراجعين
|
|
|
|
|