عرض مشاركة واحدة
قديم 24-08-2012, 11:48 PM   #[10]
الدقيقة 30
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية الدقيقة 30
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام ديدي مشاهدة المشاركة
او سرقه فكره من

جانب آخر او عنتريه يكبها احدهم هنا و يتخارج و يقول انا عارف انا عالم بشواهد الامور...وهو لا يعلم او يفقه لماذا كبيت بوست هنا ...
الاخ هشام ....
يااااخ كل سنه وانت طيب

...
!!!!!!!!!!!!!!
لى عوده ان شاء الله.....
انا هسه ماشى المزرعة السعيدة ..وراجعين



التوقيع: يا كل الكلام
الدقيقة 30 غير متصل   رد مع اقتباس