الموضوع
:
إحساس خاص جداً ...
عرض مشاركة واحدة
18-11-2006, 11:13 AM
#[
12
]
عبير خيري
:: كــاتب نشــط::
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمرية
د. سيد عفيت منك ..!!
يا بت خيري .. بعد تعملي حيطة بالطوب المرصوص داك ... اديني خبر ... عشان اجي تاني !!
عديلة عليك !!
الكلام ده بتابي
التوقيع:
حبنا .. أن نضغط الكفَّ على الكفِّ ونمشي
وإذا جعنا .. تقاسمنا الرغيف
(درويش)
عبير خيري
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عبير خيري
البحث عن المشاركات التي كتبها عبير خيري