عرض مشاركة واحدة
قديم 12-11-2012, 06:51 PM   #[163]
جيجي
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف السر مشاهدة المشاركة
الله يديك البصل الببكي يا حجة جيجي

من سنين..
اول مرة احس إني عايز اتدردق في النجيلة
ههههههه
انا والله متضامنة معاك عديييل



جيجي غير متصل   رد مع اقتباس