عرض مشاركة واحدة
قديم 10-12-2012, 01:11 PM   #[52]
ماريل
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية ماريل
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البديري مشاهدة المشاركة
سلام للجميع هنا
اثنى على خالد غالى
وارشح معه
وجدى الاسعد الاسعد
ماريل
اسمر
رشا

شباب زى الورد..ممكن تستفيدوا منهم وتبيعوهم لمنتديات اخرى فى المستقبل.

شكرا لاتاحة الشورى والتشاوير والاختيار،وبلتوفيق للجميع.
مشكور يا سيدى
وبعتذر لانى جايه من
احداث عاصفة والاجواء
غير مناسبة لخوض انتخابات....
فوق هذا هناك من هم اقدر
واكثر كفاءة لتحمل المسئولية..



التوقيع: تبا للذى يملا كفيه بتبر وتراب......
يكشح التبر على حظوته.....
والترابيات فى عين الوطن.....
ماريل غير متصل