15-12-2012, 12:02 PM
|
#[305]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماجد تاج
ـ
يا شبارقة مجرد سؤال
اعتذار الاخ حسين في بوست ترشيح الامانة العامة ـ المقتبس أعلاه
بيحتاج تأكيد تاني في البوست دا .. واللا بيعتبر كافي ؟
ـ
|
نسأل اللهَ العافية،
يُحفظ.
|
|
|
|
|