الموضوع
:
قادر الله الطيارة الماليزية ناسا حيين وما عند الجن الأحمر..
عرض مشاركة واحدة
10-04-2014, 11:53 AM
#[
12
]
عادل البراري
:: كــاتب نشــط::
سلامات ود مخير
اوفيت وزدته كمان كدا الماعون بدفق
زملاء دراسية ولا دراسة ولا درايسه
بختلف كتير طعم الحلو لما يبقى مر
التوقيع:
وحد غناك يا وطن ...
تشيلك كل العصافير .. تحرسك
تزاحم بيك في كل الدروب ...
تخطو فوق الحواجز .. تحضرك
عادل البراري
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عادل البراري
البحث عن المشاركات التي كتبها عادل البراري