17-08-2008, 04:58 PM
|
#[1333]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد أبوعاقلة
بس العيب في الخفة والانكرابة
عشان كدا شرشحتني بمزاااااج منقطع النظير !!!!!!
|
[align=justify]حاشاك الشرشحة يا فردة .... هو أنا بقدر عليك ..ده إنت تمرمط بلد [/align]
|
|
|
|
|