اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوريم
الجيلي
حليمة
عليكم الله من كتر المغايص غلبنا نعاين للتلفزيون
لاحقننا بي غزة هنا كمان
|
يا اسامة لو ما عبرنا عن مغصنا وقهرنا حقيقى حننفجر بعدين ده اضعف الإيمان.تصدق انا ذاتى ما قاعدة اعاين للتلفزيون مصارينى إتقطعو نايمة قايمة بالوجع والحنق على حكامنا المتخاذلين الجبناء المنافقين الذين يوادون من حاد الله ورسوله.احىَ يا اسامة احسن اوقف كتابة لانى حاسة ........نحن مش خير امة أخرجت للناس؟وأليس الله إشترى من المؤمنين انفسهم واموالهم؟بالله مما يخافون؟


عايزة ادى قلبى لحكامنا شوف لى دكتور شاطر يعمل لهم زراعة قلب لانه قلوبهم مريضة وعايزة استئصال.

لاول مرة ومن جوه قلبى اتمنى اسامة يضرب اليهود ويحرق قلبهم.(آمين)

جمعة مباركة ليك واسرتك ولاهلنا فى غزة.