بدأت استوعب معنى الغياب الحقيقى ياهاشم
الموت هو الغياب الحتمى..
هى فترة زمن ونلتقيهم..
من رحلوا..
وكأنهم مشوا سفريه صغيرونة, مشوا البلد
وبيجوا راجعين بالبلح والكعك وعيش الريف...
وعبدالملك يأتى بصوته القمح لزازير الحقول التى تشبه سمحاته
رحمة الله تغطى روحه بقدر ما هو كبير فى قلوبنا
|