الموضوع: الديوووان
عرض مشاركة واحدة
قديم 29-01-2008, 06:51 AM   #[356]
أشتر
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منال مشاهدة المشاركة
يا ود ابوعاقلة و فيصل انا غايتو جابتنى كرعينى الديوان
يعني مش كلك ؟ ... كلك ذوق ... وشكليها براحتك ... براحه براحه



أشتر غير متصل   رد مع اقتباس