الموضوع
:
تشيني هاكا .. أو عندما يرقص الهوسا ويغنون!!
عرض مشاركة واحدة
04-09-2010, 09:55 PM
#[
8
]
imported_سمراء
:: كــاتب نشــط::
الموضوع ده جميل بصورة موبالغه !!
كنت وماذلت اندهش ياعبد الجليل من تلك القبيلة ..
خصوصا من الحكاوى التى كان البعض يرويها عنهم فى شكل كنت اتخيله اساطير او خرافات
من خلال بعض الممارسات (السحرية ) !!
ياريت تواصل
....
التوقيع:
[SIGPIC]غيرنا التوقيع عشان النور قال طويل
اها كدة كيف ؟
[/SIGPIC]
imported_سمراء
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن المشاركات التي كتبها imported_سمراء