16-11-2010, 04:07 PM
|
#[7]
|
|
Banned
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبراس السيد الدمرداش
العيد بجي و بتمر سنه و إن شاء الله عيدكم بالهنا
عيدكم تمام و اهلكم قراب و كل السعاده الممكنه
كل الاماني بأن تدخر لكم الايام بين ثناياها فرحا بلا حدود
عيد سعيد و كل عام و سودانيات بخير
|
كل سنة وانت طيبة
وربنا يحقق كل أمانيك يا رب
يسعدك ويديك لامن يرضيك
قووووووووولي آمييييييييين
|
|
|
|
|