اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لسان الدين الخطيب
كلنا ياناصر بكايين اقصد مشتاقيييين
ابقو عافية
لسان الدين الخطيب يا رفيق دروب المسرح والعناد والصَبُر كيفنك يا صاحب
زوله تنهدلك تنادي
وإنت من جوه الأنادي
تسمع مشيها علي الرصيف
قلبك يهاتي
تتشابا تتمني المشي
تمرق تفوت تجري وتقوم تقع الأرض
والبت تنادي
غرب الطريق وإنتَ البغادي
هداك وجيع يومك هناك
مع البلد الفلاني
وكثيف الرهق
ده كلام مرق الليله
عاوزلو شوية سمكرة وتِمامة كلام