07-11-2012, 01:25 PM
|
#[11]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أسامة معاوية الطيب
دي احسن حاجة الهجوم بالنظر
لأنو الهجوم افضل وسيلة للدفاع
لو لقيت فرقة هاجم طوالي والله الحبة ما تجيك ... لكن غالبا تموت !!!
|
مش في مقولة صوفيه بتقول
(موتوا.. لتحيوا)..
بس انت قوي دفاعاتك

|
|
|
|
|