نونا الصغنونه
النجاح بشبهك يا السمحه الف مبروك يا حبيبه يا رب كل يوم نجاح و كل يوم فرح عقبال عيالك يا عمدتنا |
نجدّد التهنئة بالتفوّق لآمنة
ألف شكر يا أحباب على الأمنيات الجميلة النجاح فالكم وصباحكم و العقبال لجانيت قادر يا كريم |
ألف مبروك يا أمونة .. إنشاء الله دايماً من الناجحين .. عقبال الدكتوراة
|
الف مبروك وعقبال الدكتوراة!!!
|
بعض الغياب فعل مقاومة
مثل صبية طائشة اُلأحق كلماتكم وأقتنص الفرح سعدت بكل حرف هنا وللجميل عكود مالاتكتبه الكلمات |
اقتباس:
كل سنة وأنتى طيبة ناجحة غانمة فى العلالى فرحنا ليك من قلوبنا .. وعقبال بنياتنا |
ألف مبروك يا آمنة العسل وعقبال الدكتوراة وانتي عروس ان شالله:o:)
|
مبروك يا آمنة
إن شاء الله الماجستير دا يفرقك من العمل مع عبد الجليل.. |
اقتباس:
شكرا لهذا التحفيز الايجابي !! التهنئة بالتفوّق لآمنة و مزيدا من التقدم .. |
مزيداً من الترقي والتقدم العلمي..
ألف مبروك وعقبال الدكتوراه |
الف مبروك امنه عمر وعقبال الدكتوراه
|
ألف مبروك آمنة عمر ..مزيد من الترقي ..
|
ألف مبروك الماجستير
ومزيداً من النجاحات |
ألف مبروك آمنة عمر ، سعيدين بهذه الاخبار الجميلة ومزيداً من النجاح
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رأفت ميلاد http://sudanyat.org/vb/images/buttons/viewpost.gif سلامات يا طائشة الضفاير أنتى كل سنة وأنتى طيبة ناجحة غانمة فى العلالى فرحنا ليك من قلوبنا .. وعقبال بنياتنا الضفائر دي بتذكرني حسن الشاطر روفي ياأحلى زول يفرح قلبك إنشاءالله وعقبال الحلوين عندك |
| الساعة الآن 12:01 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.