12-01-2011, 02:27 PM
|
#[20]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آمنة عمر
بعض الغياب فعل مقاومة
مثل صبية طائشة اُلأحق كلماتكم وأقتنص الفرح
سعدت بكل حرف هنا
وللجميل عكود مالاتكتبه الكلمات
|
سلامات يا طائشة الضفاير أنتى
كل سنة وأنتى طيبة ناجحة غانمة فى العلالى
فرحنا ليك من قلوبنا .. وعقبال بنياتنا
|
|
|
|