اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة آيات
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wadosman
منتظرين نشوف نهاايه جنوب كردفان و النيل الازرق
بعدين عندنا كلاام كتير...
ما بعيد نبقى جده غرب...
مع انى بتعامل بقاعده الاصل ما بيبقى صوره برضو حامشى اشوف
من اليوتيوب الاغنيه بصوت مناار و نجيبها هنا..
شكرا...آياات
ههههه يعني تاني الإحرام من بورتسودان
|
و السعوديه تبقى كدر بعد الكبرى...
