16-03-2012, 01:25 PM
|
#[5355]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سفيان ابوقصيصة
ابيييييييت...
ياخ سلامات..
ثم اننا مشـــــ...
والله اتمها ليك...
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سارة
ونحن ايضا كذلك وحيث انه
برضو مشتــــ.......... وجدن جدن
|
ما عصرتو على ال (مش) ده شوية ؟
|
|
|
|
|