اقتباس:
|
بعفوا عنك تب عدا آمال و لنا و اشراقة :
|
D

[/B][/color][/QUOTE]
مرحبتين يا شيرين وانا وصيتي ليك احذري المشرفين

وجلي الفوق الستين

والمدروشين

وشختي للخال وود الطاهر

اما امينا العام

الباقين اتصرفي معاهم
اما نون النسوة فديل نوارات المنتي وضوايات البكان و اسالي الجيلي منهم