.يا حبيبنا تاتى..تاتى.تاتى...!@!!!؟؟؟؟
....
فى خلخلة تكسر الارتعاش فى وجدان الحنايا..تتناغم فىانسجام الموده..
كل الاحاسيس المشاعر..ويلفها هوج الاشتياق فى جموح عنفوان تبعثره.
وتضج كل همسات الحنين فى رغبات عارمه...وهى تئن وتحن.وتشتهى
وتتمنى..وتلسعها اسنة اللهيب المستعرفى ضراوة مدى ومدار ذلك الدفق ...التدفق
لتبقى هى سلطانة ...دائما....زماننا الوريف...مهما نأينا.او ابتعدنا..
ويبقى ريدنا...ليها....تانى..تاتى..تانى..
[flash=http://www.youtube.com/v/vi2hVj4LM9k]WIDTH=400 HEIGHT=350[/flash]
التعديل الأخير تم بواسطة عصمت العالم ; 22-09-2010 الساعة 02:02 PM.
|