اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيصل سعد
ليك اسلمنا
و استسلمنا و اتعلمنا
اداب الاغاني الشادية
يا فاتنة الحضر و البادية
و فيك روح التمدن بادية
[rams]http://sudanyat.org/vb/uploaded/741_1358021502.mp3[/rams]
|
يعني هي فعلا اسمها نادية
ولا اعتمدتوا على الاسم القطعتو انا ليها


يا باذخ
الف شكر لاني فعلا قربت اقول للباشمهنذز نزلها تااااني بالله

والاشراف حيتوحشك يا نقي واللهي